Nasz system umożliwia łatwe i wygodne zakupienie biletów przez Internet, co pozwala Twoim
klientom na uniknięcie długich kolejek i skrócenie czasu oczekiwania na wejście do obiektu.
Dzięki temu możesz zwiększyć przychody, zarządzać sprzedażą i z łatwością kontrolować dostępność biletów.
Nasze plany są elastyczne i dopasowane do Twoich potrzeb.
Możesz wybrać odpowiedni plan dla każdego miesiąca w roku, dzięki czemu masz pełną kontrolę nad swoimi kosztami.
|
Basic |
Standard |
Professional |
Premium |
Prowizja za bilety sprzedane online |
8% |
5% |
3,5% |
2,5% |
Minimalna prowizja za bilet |
1,25 zł |
0,63 zł |
0,38 zł |
0,25 zł |
Miesięczna licencja |
0 zł |
299,00 zł |
699,00 zł |
2 499,00 zł |
Czy środki przechowywane są na moim koncie?
Tak, środki przechowywane są na Twoim koncie pośrednika płatności BlueMedia z możliwością zlecenia wypłaty w
dowolnym momencie.
Po jakim czasie dostarczane są pieniądze na konto?
Pieniądze przychodzą na Twoje konto u pośrednika płatności w czasie rzeczywistym.
Ile kosztuje korzystanie z serwisu?
Pobieramy prowizję w zależności od aktywnego planu w danym miesiącu kalendarzowym.
Przykładowo dla planu Standard jest to 3,5% wartości brutto każdego sprzedanego biletu (min. 0,38 zł).
Do wyliczonej kwoty należy doliczyć 23% VAT.
Występuje również prowizja dla usługodawcy płatności elektronicznych Blue Media w wysokości:
- - Obsługa płatności szybkich przelewów 0,2 %
- - Obsługa płatności Pay by Link/PIS 0,8 %
- - Obsługa płatności BLIK 0,85 %
- - Obsługa płatności kartą 0,9 %
- - Zwroty 0 zł
Jeśli więc przykładowo wartość brutto biletu wynosi 100 zł, to prowizje będą kształtowały się następująco:
- - Prowizja ANOVEI: (100 zł * 3,5%) = 3,5 zł netto (4,31 zł brutto) - zawsze po stronie partnera;
- - Prowizja BlueMedia za obsługę płatności np. BLIK: (100 zł * 0,85%) = 0,85 zł - zawsze po stronie partnera;
Jak wykazać przychód na podstawie zestawienia sprzedaży?
Jako Partner możesz wykazać przychód na podstawie zestawienia sprzedaży (plik .xls do pobrania z Panelu
Rozliczenia i Faktury).
W przypadku zamówień z fakturami przychód księgujemy na podstawie wspomnianej faktury.
W przypadku zamówień bez faktur (od których należy również odliczyć podatek VAT), można je zaksięgować:
- - poprzez ewidencję sprzedaży bezrachunkowej (np. w postaci pliku .xls z danymi Uczestnika: imię,
nazwisko, kwota zapłaty);
- - na podstawie paragonu (w przypadku posiadania drukarki fiskalnej);
- - w inny sposób, wskazany przez biuro rachunkowe.
Na koniec miesiąca otrzymujesz zbiorczą fakturę od ANOVEI oraz BlueMedia uwzględniającą kwoty prowizji z całego
miesiąca oraz fakture za licencję na adres e-mail przypisany do konta.
Jako Partner nie wystawiasz nam faktury, ponieważ nie przenosimy na siebie tytułu własności biletów ani środków
zebranych z ich sprzedaży.
Klient podczas kupna biletu zaznaczył chęć otrzymania faktury, czy muszę ją wystawić
ręcznie?
Nie, faktury sprzedaży są wystawiane automatycznie oraz wysyłane na adres e-mail klienta.
Podczas zwrotu zamówienia jest wystawiana faktura korygująca i wysyłana na adres e-mail klienta.
Jakie drukarki fiskalne obsługuje system?
Do sprzedaży biletów wystarczy jedna drukarka fiskalna
Posnet Thermal HX umożliwiająca wysyłke e-paragonów.
Jak mogę zarządzać swoją ofertą?
Otrzymujesz dostęp do panelu, który pozwala Ci na samodzielne zarządzanie ofertą – dokonywanie zmian, zwrotów czy zarządzanie właściwościami biletów.
Czy wybrany plan obowiązuje przez cały rok?
Nie, to Ty decydujesz z jakiego planu korzystasz w danym miesiącu.
Przykładowo, w miesiącach, w których masz zamknięty obiekt polecamy plan Basic, natomiast dla miesięcy z największą sprzedażą - plan Premium.
Co potrzebuje aby móc zacząć sprzedawać bilety?
Partner musi być osobą prawną lub osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą w Polsce.
Wymagamy wówczas podania pełnych danych firmy (nazwa firmy, adres, numer NIP) oraz numeru rachunku bankowego.
Na jaki okres jest zawierana umowa?
Umowa jest na czas nieoznaczony przy czym każda ze stron może rozwiązać umowę za jednostronnym wypowiedzeniem na koniec miesiąca kalendarzowego. Okres wypowiedzenia wynosi 7 dni kalendarzowych.